Isnin, 30 Julai 2007



Assalammualaikum....

Salam pada maya yang fana ini...salam buat penghuninya...dan salam yang agung dan suci buat Penciptanya....

Hadirnya seorang aku disini buat permulaan sebuah catatan...catatan hidup yang berliku dan bersimpang siur...moga diri ini menjadi sebahagian dari pencatat memori di maya pada ini...demi meleraikan segala duka dan sengsara yang melingkari setiap hembusan nafas ini...jua untuk berkongsi segala kemanisan dan kebahgiaan yang singgah diruang hati sepanjang meniti sebuah kehidupan berbekalkan sehelai nyawa yang masih bersatu dengan jasad yang dipinjamkan oleh Nya ini...izinkan daku...

Salam perkenalan...dah lama mayang nak buat blog sendiri...tapi mayang ni malas nak menaip..tapi atas dorongan seorang kenalan yang mayang sangat kagumi, mayang cubalah jugak bukak blog yang tak seberapa ni...maybe satu hari nanti mayang boleh create blog ni menjadi lebih cantik dan mesra alam gitu ....insyaallah.

Mayang akan catatkan segala yang terbuku dihati disini....teringat kata-kata kawan mayang tu " Kita menulis untuk kematangan...yang pergi biarkan pergi..buang semua fantasi. Malu pada diri sendiri buat kita terus dirundung duka...".

Mayang terfikir...betul jgk kata2 kawan mayang yang sorang ni...apa salahnya kita berkongsi suka duka kan????

dari itu izinkanlah mayang menjadi seorang pencatat di diari bisu ini mulai saat ini....

Semoga ketemu lagi...salam semua...
 
posted by MayangSariat 11:25 PG |



Catat Ulasan << HOME