Khamis, 20 September 2007


Mayang baru je lepas ujian amali...huuuuhh...tak tahu ler apa yang mayang dah jawab..tapi atleast dah ringan sikit kepala otak ni...


Cuma yang agak merisaukan mayang sekarang ni hanya satu...adik mayang yang sorang ni...ntahlah kenapa..kerap betul dia sakit. Seingat mayang semenjak kenal dia dah dekat 7-8 kali dia demam..kesian sangat. Mayang selalu berdoa setiap kali selesai solat...mudah2an kesihatannya bertambah baik. Semoga dia diberi kekuatan untuk menempuh hari2 mendatang...amiiin.





Dikala ini hati mayang masih bercelaru...antara kasih dan kasihan...manusia selalu keliru kan..??

Seringkali manusia tewas dengan perasaan sendiri tanpa sedar akibat yang akan ditanggung dikemudian hari..bila segalanya berlalu yang tinggal hanyalah penyesalan yang tak bertepi..


Setelah apa yang mayang lalui...dan setelah jauh mayang berlari..mayang masih tetap disini. Mencari sebuah damai yang masih tak ketemui..Mayang tahu ada hati yang ikhlas yang sangat2 mengharapkan mayang di ketika ini...bukan mayang sombong...bukan juga mayang benci...tapi mayang tak tahu bagaimana harus mayang jelaskan..hati, jiwa dan segalanya yang ada pada mayang masih dibayangi nostalgia lalu...segala kemanisan dan kepedihan masih segar bermain2 diruang mata ini...

Hati mayang dah terlalu parah terluka...Biar masa yang menentukan segalanya..


Ucapan TERIMA KASIH kepada yang sudi menyayangi mayang seikhlas hati...begitu setia menanti dan mengharapkan mayang...


Kita berserah sajalah pada yang Esa ye...mayang hanya seorang wanita yang serba kekurangan..tiada yang istimewa. Namun mayang bersyukur masih ada yang sudi menyayangi...Ketahuilah..mayang amat menghargainya..
 
posted by MayangSariat 11:31 PG |



Catat Ulasan << HOME