Isnin, 29 Oktober 2007






Halooooooo....

Ini lah namanya kehidupan kan...selagi kita bernyawa selagi itulah dugaan, cobagaan...godaan tetap akan mengikut kita kemana saja...
Dalam hidup ini juga kita diberi pelbagai pilihan...samada kita nak ke kiri atau ke kanan...ke atas atau ke bawah....bagi diriku...aku dah pilih jalan hidup aku mcm ni....inilah yang aku mesti lalui sekarang....walau apapun yang terjadi aku mesti harungi semuanya dengan ketabahan dan kekuatan yang ada...
Memang tak dapat ku nafikan...kadang kala lelah datang menguasai diri...penat letih dan lesu....aku jatuh tersandar dan tersungkur....Namun untuk menyesali nasib diri tidak sama sekal terlintas di benak hati....
Aku redha dan pasrah pada apa yang telah tersurat....aku tak pernah salahkan sesiapa..kesilapan dalam hidup ku adalah satu ketentuan...aku hanya hamba yang lemah....
Hanya pada Nya dapat ku pohonkan....Berilah aku kekuatan ya Allah...aku tak mahu mengalah disini...aku ingin terus pergi jauh...aku ingin terus melangkah....
Bimbinglah aku ya Allah...pimpinlah aku.....
Semoga ada sinar menanti ku di hujung sana.....amiiiin...
 
posted by MayangSariat 4:43 PTG |




  • At 30 Oktober 2007 pada 4:11 PTG, Blogger Unknown said…

    amin.... semoga bahagia itu milik mu kak mayang.. tabahlah mengharungi dugaan yg satu ini...

     

  • Catat Ulasan << HOME