Rabu, 29 Julai 2009


Dah dua hari start semalam aku berkursus buat blog kat PKG....huhuhu....banyak perkara baru gak yang aku belajar....iyelah selama ni aku tau taip je...takde masa gak nak belek lebih2 blog aku ni tu yang sampai bersawang2 tu...hehehe...tapi kadang2 boring gak...kursus sampai 3 ari tapi network cam pe je...sakit ati dibuat nye...kejap ade kejap kejang je.....huh...

yang bestnye jumpa member2 lama...byk story ar nak citer kan....aku dok ngan kak Yati...aku kenal lama dah nagn kak Yati ni...masa kau mude2 dulu....hehe...dia pnh nak rekomenkan aku ngn seseorang dulu....ishk....malu bila ingat2 balek....
k lah...hasil kursus aku selama 2 ari ni lom campor esok....nilah hasilnye....layout baru kau...hauahuahua....
ok aku nak terus berkursus dgn semangatnye....bye

Label: ,

 
posted by MayangSariat 10:42 PG |



Catat Ulasan << HOME