Khamis, 28 Januari 2010


Selamat berjumpa di alam maya wahai teman2 tersayang.....dah cukup lama rasanya kita tidak berbicara. Kekangan waktu dan ruang membuat aku terpaksa melupakan sejenak dunia blogging ni....selama aku jauh dari dunia bicara maya ini mcm2 rupanya dah berlaku.....meskipun tak menaip di blog...aku tetap ikuti perkembangan semasa..mcm2 pencemaran menjangkiti dunia blogging ini ye..sungguh menyedihkan. Aku tak le bercadang nak komen pape tentang blogger2 yang mencipta nama sebegini di dalam dunia siber ni....jalan mana yg dipilih terpulanglah pada individu. Risiko tanggung sendiri beb...!
Tentang aku....hmmm...byk gak la yg berubah...yg paling ketara....saiz badan lah...hakhakhak....tu la aku malas nak bersenang-senang ati...bila hepi sikit je...saiz baju akan bertukar...dr M ke L...dari L ke XL kau..! udah2 le....takut bila nek ateh penimbang. Jarum penimbang pon dah tak mampu nak bergerak dah...
La ni baju-baju masa aku dinobatkan sebagai Ratu Kebaya dulu (bila ek..)


dah ku simpan lam almari jek....tiap ari aku tengok...sebagai pembakar semangat la kononnya...
Ntah bila le aku bleh sarung balik semua kebaya nyonya...kebaya pendek...kebaya labuh...dan kebaya moden aku tu ye....sekarang ni kebaya-kebaya tu bukanlah dah takleh pakai langsung tapi kalau pakai balik semua kebaya2 tu ia akan bertukar jadi satu nama je....iaitu KEBAYA SENDAT....muahaha...sian aku...tak bernapeh plak rasanya...
apa2 pon aku tetap berazam untuk mendapatkan kembali berat yg ideal...tapi lam kepala otak ni teringin nak makan mcm2....camana tuh....?
oklah...aku nak try tanya Nat....camana dia kekalkan berat badan dia...(kekal lagi ke berat Nat ni...hehe)
ok Salam semua....doakan aku cepat kurus....

Label: , , , ,

 
posted by MayangSariat 11:46 PG |



Catat Ulasan << HOME