Selasa, 9 Februari 2010



Hati ku bagai disayat sembilu.....kenapa aku harus luka...adakah aku yg terlalu sensitif...atau orang yang tak tahu jiwa aku yg sangat rapuh dan mudah patah ini.....aduh....
nak nangis je rasa hari ni....nak marah kat org tu sgt2....ish.....nak je maki hamun dia puas2....tapi aku masih waras...control beb..
ntahlah sampai bila aku boleh bertahan...aku takut satu hari nanti dia akan dapat bahagian dia...masa tu nanti dia mungkin akan terus hantar borang bersara awal kot...haha...baru dia rasa dan tahu betapa org membenci dan sakit ati kat dia selama ini....masa tu dia mungkin akan menangis sampai kuar air mata nanah kot...masa tu mungkin juga dia akan duduk tanpa bangun2 lagi....dan dia akan tido sambil mata terbuka kot.....haha....itu lah yg ingin aku lakukan....huh....cuma skrang ni yg menghalang aku buat semua tu hanyalah kerana aku masih ada kewarasan fikiran dan masih mampu mempertimbangkan antara perkara baik dan buruk...syukurlah....
Ya Allah berikanlah aku Kekuatan...amiiinn...
 
posted by MayangSariat 10:14 PG |



Catat Ulasan << HOME