Khamis, 11 Februari 2010


Pepagi ni dah cari pasal dgn aku....hampir2 gak la kena sembur....sakit ati sangaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttt......huaaaaarrggggg.....

perasaan yang dah lama terpendam ni dah hampir meletop....tapi aku masih dapat control...tu yg buat aku kagum kat diri aku sendiri tu..walaupun dalam ati ni nak je kuar ayat2 hamun kat dia tapi aku telan balik semuanya..seb bek ler dengan aku...kalau dengan orang len musti ko dah makan ati and nangeh airmata nanah ari ni tau...

Pada saat ni aku tingat balik insiden di pejabat ari tu.....patut la si polan tu hangen giler ngan dia....memang patut pon....uhhh.....nyampah...nyampah......rasa nak je aku balik tido ari ni.....eggghhh...

hari ni muka aku memang tak ayu langsung.....selalu tu adela terserlah gak keayuanku walaupun sikit...tapi today....cam orang baru mati kucen siam kesayangan tau....

oh toloooonggg.....aku sakit ati neh.......huhuhu

Label: , ,

 
posted by MayangSariat 10:12 PG |



Catat Ulasan << HOME