Isnin, 26 November 2007


Menulis...sebenarnya aku memamg tak suka menulis..sebab itulah tulisan aku tak cantek kot...atau mungkin sebab tulisan aku huru haralah yang buat aku malas menulis kot...ntahlah ek...aku pun tak pasti yang mana dulu....pape je lahkan..

Blog ni pun aku tulis atas dorongan adik UjangMD yang glemer tuh...harapkan aku sendiri memanglah hampeh...

Memang bagus menulis di blog ni...bagi orang yg banyak idea lagi best...tapi bagi aku ni yang bukan saje malas menulis malah kadang2 tu nak bercakap pun aku rasa malas tau..so agak susah gak la nak ku perahkan otak supaya kuarlah idea2 bernas dan canggih manggih cam orang lain tu...kadang2 merapu lak jadinye...muahaha...

Persoalannye sekarang..Ada ke orang nak baca blog aku yang meraban neh ek....dari segi layout.....perrrgghhh! memang ar hebat...apa taknye dengan sentuhan ajaib dik ujang aku tu...ramai gak la yang jeles...ahaks!

Tapi dari segi isinya...aku sedar ia tak sehebat blog orang lain....ye lah kan..aku menulis sekadar untuk meluahkan apa yang terbuku dihati...apa yang membengkak di sanubari... bahasa pun tak sepuitis mana...tapi andai ada yang tersesat kat blog aku ni dan sudi lak membaca luahan hati aku kat sini alhamdulillah ler....mekaseh aku ucapkan ye...

Tentu ada yang tertanya2 kan...siapa la si Mayangsari ni...yang menumpang glemer si UjangMD tu ek...

Sebenarnya Mayangsari ni hanyalah insan kerdil yang penuh dengan luka dan parut dihatinya....aku manusia biasa yang terluka kerana perbuatan kaum adam yang tak berperasaan tu....(dibaca:bukan semua) ehehehe

Nantilah...bila tiba masanya akan aku ceritakan perihal diri aku yang serba kekurangan ni...

ooooopppsss....Mekaseh bebanyak buat UjangMD atas sentuhan layout yang cantek gilors nie...akak cayang adik!
 
posted by MayangSariat 1:47 PTG |



Catat Ulasan << HOME