Selasa, 27 November 2007


Hati kenapa masih mencari..telah kukatakan bahawa cinta itu sebenarnya luka...kenapa kau degil wahai hati..masih juga ingin menyinta..masih juga ingin menganyam harapan..kan dah luka...kan dah kecewa....tu la pasal degil sangat...aaarrggghhhhh....benci nyeee....

Aku terjebak lagi...aku terperangkap lagi dengan permainan hati dan perasan yang akhirnya menghasilkan ribut gejolak yang tak tertahankan dijiwa ini....aku benci kerana perlu merindu...aku benci kerana perlu menanti...aku sakit hati kerana perlu merayu....bodohnya kau wahai hati...tak serik kah lagi dengan luka dan nanah yang masih bersisa dihati....

Tiba-tiba hati ku menjawab: aku dah berusaha mengelak...tapi dia datang jugak...aku dah tepis...aku dah bukak segala jenis silat termasuk silat pengantin demi untuk menepis serangan angau itu...tapi aku tetap kalah jugak...adakah kerana ilmu aku belum cukup...atau mungkin perguruan ku blom lagi mantap gitu....huwaaaa...aku tak tau nak buat apa lagi...




Sian kat hati ku ini...aduhai...aku perlu kuat...aku tak peduli lagi..biarlah dia nak pergi berlalu pun aku tak kisah...selama ini pun dia bukanlah yang terpenting dalam hidup aku pun...dia takde pun aku boleh idop gak..GO TO HELL U FOOL!!!!!

Huh! Lega sikit rasanye.....
 
posted by MayangSariat 4:37 PTG |



Catat Ulasan << HOME