Sabtu, 12 Januari 2008


Hari yang semakin mencabar keupayaan aku ditempat baru...hari ni bermulanya mesyuarat..bermakna selalulah aku kena bersedia dengan pembaharuan ini..budaya mesyuarat ini memang biasa bagi kakitangan kerajaan di jabatan macam aku ni...memang bohsan bunyinye...tapi aku perlu bersedia dan sememangnya aku telah pun bersedia..walaupun agak kekok ditempat baru yang serba serbi hebat ni...pe boleh buat terima jelah..

Dalam kesibukan dan kekalutan ini aku semakin jauh meninggalkan kenangan yang berbagai warna yang pernah aku lakarkan selama ini. Aku bahagia dengan lakaran baru ini...meskipun kekalutannya tak dapat diredakan lagi namun semua ini ibarat penawar yang tiada nilai bandingannya buat insan seperti aku...

Aah Izzani??...dia semakin besar dan bijak...makin banyak pula kerenahnya..namun aku puas...menatap dia saban hari membuat jiwa aku sentiasa berbunga2 dan segar mengharum umpama berada di taman syurgawi...itulah betapa berharganya dia dalam hidup aku sekarang ni....tak ada perkara lain yang boleh menggantikan kebahgiaan aku bersama Izzani buat masa ini...seolah-olah aku tak perlukan apa-apa lagi...cukuplah adanya dia...
Apapun keje tetap keje...Izzani aku serah pada anak buah aku Sue untuk menjaganya...sekejap saja sementara aku nak pulang dari keje...setiap hari aku berkejor balik cepat sebab rindu giler kat Izzani..huh...masa bercinta dulu pun tak ler rasa best camni.....

Korang yang dah ada anak tu tentu dah rasa keindahan perasaan begini kan....begitulah kudrat dan kuasa Allah S.W.T...Subhanallah...

Dengan susah payah dan berbesar hatinya hari nie aku postkan gambar Izzani buat tatapan semua....


masa umo dia sehari....

umo dia 3hari

umo dia 2 minggu...membuta je kejenye

30 hari...gondol

46 hari...

dia tengah isi minyak berbantalkan lengan ibunya yang gebu itew...muahaha

ni umo dia 55hari...semalam ler tuh...

Dah pandai sembang dan gelak bila diagah...besh...
Hari ni Ujang ngan ejard ngasuh dia...ngeh3...padan muka dorang..baru tahu teruknye jaga anak....dorang ingat dorang tu kuar je dari perut mak dorang terus jadi besor camtu...baru ade akai..!
ok aku nak sambung keje sket lagi ni...moga ketemu lagi...bubye
 
posted by MayangSariat 8:28 PTG |




  • At 16 Januari 2008 pada 2:28 PTG, Blogger Unknown said…

    Salam. Comel r anak akak. Teraser mcm nak ader baby gak jerk r. Nie yg jeles nie. Huhuhu.
    Pape pon, hope akak appy2 selalu dgn Izani tue yerk. Chow!

     


  • At 16 Januari 2008 pada 6:17 PTG, Blogger mayangsari_sz said…

    Salam dik...cepat2 ler ader baby...best wooo...penat pon best gak...mekaseh ler wahai dik turtle....

     

  • Catat Ulasan << HOME